<h2>Hoe kunnen we je helpen?</h2>

Hoe kunnen we je helpen?

Stuur ons een berichtje!

Contactformulier

Algemene vragen

Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?

Je ontvangt binnen enkele minuten een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Misschien heb je tijdens het invullen van je contactgegevens een foutje gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres. Het kan ook zijn dat de bevestigingsmail in je spam terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan gerust contact met ons op.

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling deze nog wijzigen of annuleren?

Nadat jij een bestelling hebt geplaatst, start er een automatisch proces waarin jouw pakket zo snel mogelijk wordt klaargemaakt voor verzending. Omdat jouw pakket al te ver in het verzendproces zit, is het niet mogelijk om deze te wijzigen of annuleren. Indien je nog een ander artikel wenst te ontvangen, raden wij je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen. Of gelijk even contact op te nemen met onze klantenservice.

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling het afleveradres nog wijzigen?

Als jij het afleveradres wilt wijzigen raden we je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen. Als jouw pakket nog niet is ingepakt, kan het afleveradres nog door ons worden gewijzigd. Als je pakket al wel is ingepakt, is dit helaas niet meer mogelijk.

Wanneer is de klantenservice bereikbaar?

Wij zijn doordeweeks maandag van 13:00 -17:30 en dinsdag t/m vrijdag bereikbaar van 9:30 - 17:30 (m.u.v. feestdagen). Wij doen altijd ons best om jullie zo snel mogelijk verder te helpen met alle berichten en vragen!

Worden de items in mijn winkelwagen of verlanglijstje gereserveerd?

Artikelen in je winkelwagen en of verlanglijstje worden niet gereserveerd. Het is helaas ook niet mogelijk om items te reserveren. Het kan dus helaas voor komen dat een item uit je winkelmandje verdwijnt omdat iemand anders deze eerder heeft besteld.

Wat zijn de verschillende betaalmethodes?

- Shop Pay
- Google Pay
- iDEAL
- Creditcard

Hoe weet ik zeker of mijn betaling goed is doorgekomen?

- Kijk op je eigen bankafschrift of het bedrag is afgeschreven
- Twijfel je nog steeds of heb je al een bevestiging ontvangen?

Neem dan contact op met onze klantenservice, zij kunnen gelijk voor je kijken of de betaling goed is doorgekomen.

Hoe werkt een terugbetaling?

De manier waarop jij jouw terugbetaling ontvangt is afhankelijk van de betaalmethode. iDEAL of Bancontact Zodra wij jou retour hebben verwerkt, storten wij je geld terug op je bankrekening. Afhankelijk van je bank kan het 1 - 4 dagen duren voordat het op je rekening staat Creditcard Zodra wij jou retour hebben ontvangen en verwerkt, wordt het bedrag op je creditcard teruggeboekt. Afhankelijk van je creditcardmaatschappij wordt dit bedrag automatisch teruggestort op je bankrekening of blijft het op je creditcard staan. Heb jij een creditcard die het geld terugstort? Dan gebeurt dit vaak op een vaste dag in de maand.

Wat zijn de openingstijden van de winkel?

- maandag; Gesloten
- dinsdag; 09:30 – 17:30
- woensdag; 09:30 – 17:30
- donderdag; 09:30 – 17:30
- vrijdag; 09:30 – 17:30
- zaterdag; 09:30 - 17:00
- zondag; Gesloten


Provincie:Utrecht

Retourvragen

Hoeveel dagen heb ik om mijn bestellingen te retourneren?

Je bestelde item(s) met uitzondering van SALE en SIERADEN kun je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Na 14 dagen zijn wij niet langer verplicht om retouren aan te nemen, te vergoeden of te ruilen.

Wat zijn eventueel de retourkosten?

Retourneren is op eigen kosten en verantwoording. Hierbij geldt dat wij niet verantwoordelijk gesteld kunnen worden wanneer een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is. 

Kan ik mijn pakket ook retourneren in de winkel?

Het is mogelijk om jouw online bestelling in de winkel te retourneren. De winkel dient alleen als een afgiftepunt, vergeet dus niet je pakbon aan het pakket toe te voegen. We zullen deze op kantoor verwerken en terugstorten. Het bedrag krijg je binnen 1-3 dagen weer teruggestort op je rekening.

Kan ik mijn items die ik online heb besteld ruilen in de winkel?

Je kunt de items wel retourneren in de winkel maar niet ruilen. Mocht je een andere maat of kleur vinden, kan je deze natuurlijk wel kopen in de winkel. Het bedrag van je geretourneerde item(s) wordt binnen 1-3 dagen teruggestort op je rekening.

Is het mogelijk om sale items te retourneren?

De items uit onze sale categorie kunnen helaas niet worden geretourneerd. In het geval dat het artikel ongebruikt is, maar bij aankomst beschadigt of defect blijkt te zijn, maken wij een uitzondering voor sale retourneringen. Neem dan eerst contact met ons op.

Is het mogelijk om sieraden te retourneren?

De items uit onze sieraden collecties kunnen helaas niet geretourneerd worden i.v.m. hygiëne. In het geval dat het artikel ongebruikt is, maar bij aankomst beschadigt of defect blijkt te zijn, maken wij een uitzondering voor sieraden retourneringen. Neem dan eerst contact met ons op.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Onze retourvoorwaarden vind je onder het kopje Retourbeleid. Mocht je nog vragen hebben? Stuur dan gerust een mailtje naar: Info@yourstylefashion.nl

Terug naar boven